کراتینه مو – ویتامین مو صاف کردن موی فر – مرکز کراتینه و صافی مو آرامیس مد – روش های زیبا سازی مو


بهترین هزینه برای فر مو حرفه ای

کراتینه مو – ویتامین مو صاف کردن موی فر – مرکز کراتینه و صافی مو آرامیس مد – روش های زیبا سازی مو

صاف کردن مو فرمرکز صافی مو  و کراتینه موی آرامیس مد تخصصی ترین آرایشگاه فر و کراتینه مو غرب تهران در این مقاله بهترین روش های زیبا سازی و مرتب کردن مو های فر را ارائه می دهد. آرامیس مد تخصصی ترین سالن زیبایی تهران محله سعادت آباد در این مقاله چند روش فوری و ساده را به شما نشان می دهد و به خوبی به شما آموزش می دهد که چگونه کاری کنید که موهایتان به نظر زیبا بیایند.

کراتینه مو – چگونگی مرتب و صاف کردن موی فر در خانه

وای نه ! موهای فرفری شما دوباره باعث دردسر شده اند ! به نظر بهم ریخته و وزوزی می آیند. و به نظر می رسد بدون توجه به آنچه انجام می دهید، می خواهد بهم ریخته و وحشی و غیر غابل تحمل باشد. خوشبختانه، راه هایی برای مرتب صاف کردن مو فر در خانه شما وجود دارد. اگر به دنبال زیباسازی و منظم کردن موهای فرتان هستید با سالن زیبایی آرامیس مد در این مقاله همراه شوید.

بخش اول: کراتین مو – استفاده از حالت دهنده های فوری مو

صاف کردن فر مو به روش گیاهی

صاف کردن فر مو به روش گیاهی

۱-وزموهایتان را با کمی کرم یا نرم کننده مو بگیرید.

برای زیبایی و صاف کردن مو فر مقدار کمی کرم یا نرم کننده مو را بر روی کف دستان خود بریزید و دستانتان را به هم بمالید. سپس به آرامی مواد را بر روی موهایتان بمالید، و انگشتانتان را در میان ساقه ی موهایتان حرکت دهید.

  • تمرکز کردن بر ساقه مو:

بیشتر بر روی انتهای ساقه ی موها و روی موهایتان تمرکز کنید، زیرا این نقاط خشک ترین نقاط مو هستند. هنگام انتخاب کرم یا لوسیون نرم کننده مو مراقب باشید کرم یا لوسیونی را انتخاب کنید که حاوی سولفات و سیلیکون نباشد.

  • آشنایی با سیلیکون:

سیلیکون ها پلاستیک هایی هستند که فقط با سولفات ها شسته می شوند، و باعث خشکی و خشنی و آسیب به موها در هنگام شستن آنها می شوند.

نمایشگر ویدیو
00:00
00:08

۲-مرطوب نگه داشتن موها:

نرم کننده های مخصوص مو برای رها کردن روی سرتان بدون نیاز به آبکشی بسازید، می توانید این کار را در خانه با مخلوط کردن نرم کننده مویتان با مقداری آب انجام بدهید. آن را به موهایتان بمالید تا وز موهایتان را گرفته و فر موهایتان را مرطوب کنید.

  • تمرکز کردن بر ساقه مو:

به آرامی مواد را بر روی ساقه ی موهایتان بمالید، و بیشتر بر روی انتهای ساقه ی موهایتان تمرکز کنید، و کمتر بر روی پوست سرتان از مواد بمالید. این کار باعث از بین رفتن خشکی برای همیشه نمی شود، اما باعث نرم تر به نظر رسیدن موهایتان تا نوبت بعدی حمامتان می گردد.

بهترین روش های صاف کردن موهای مجعد

بهترین روش های صاف کردن موهای مجعد

۳-کراتینه مو – استفاده از روغن مراکشی:

موهایتان را با مقداری روغن آرگان طبیعی مراکشی نرم کرده و حالت دهید. این روغن ممکن است گران باشد، اما برای موهای شما فوق العاده است. سعی کنید از روغن آرگان خالص استفاده کنید به جای محصولاتی که شامل روغن آرگان هستند (مخصوصا اگر در آن محصولات بجز آرگان سیلیکون و سولفات آسیب رسان هم موجود باشد.)

  • خواص و اندازه روغن:

این روغن نه تنها موهایتان را مرطوب کرده، بلکه باعث تقویت موها و نرم شدن آنها نیز می گردد. این روغن برای موهای فر و پر گره بسیار مناسب است. به اندازه ی یک نخود از روغن را بر  روی قسمت کوچکی از موهایتان بمالید.

  • روغن های دیگر:

اگر شما روغن آرگان ندارید و می خواهید موهایتان را فورا درست کنید، از یک روغن طبیعی دیگر استفاده کنید، مثلا روغن نارگیل یا زیتون.

نمایشگر ویدیو
00:00
00:05

۴-باز کردن مو با شانه و انگشت:

برای صاف کردن مو فر به وسیله ی انگشتانتان یا شانه گره موهای خیستان را باز کنید. شانه زدن موهای فرخشک می تواند موجب آسیب و شکستگی و حتی وز بیشتر بشود. وقتی موهایتان خیس است از یک شانه با دندانه های فاصله دار یا انگشتانتان استفاده کرده و گره های آنرا باز کنید. برای حفظ شدن حالت موهای فرتان، حلقه های مویتان را دور انگشتانتان پیچیده و به آرامی رها کنید.

  • درست عمل کنید:

سایز حلقه های مویتان و فاصله ی دندانه های شونه شما در اینکه شانه زدن موهایتان باعث وز و آسیب و شکستگی می شود یا نمی شود بسیار حائز اهمیت است.

قیمت کراتینه و رنگ کردن برای موهای فر

قیمت کراتینه و رنگ کردن برای موهای فر

۵-پنهان سازی وز با بستن مو:

گاهی موهای فر خشن و پر وز می شوند و کاری ازدست شما برای درست کردن آنها بر نمی آید. اگر برای دوش گرفتن وقت ندارید، و نمی توانید موهایتان را درست کنید، آنرا پشت سرتان و به حالت دم اسبی، بافته، یا مدل موی دیگری ببندید. بستن و مدل دادن موها باعث از بین رفتن وز موهایتان نمی شود اما می تواند کمک کند که وز و آشفتگی موهایتان دیده نشود.

  • موهای کوتاه:

اگر موهای کوتاه تری دارید، قسمتی از آنرا با کلیپس پشت سرتان ببندید و یا حتی یک پارچه کوچک را به صورت دستمال سر بر روی موهایتان ببندید.

بخش دوم: استفاده از روش های طولانی و دائمی

تهیه روغن صاف کننده مو فر در خانه

تهیه روغن صاف کننده مو فر در خانه

۱-استفاده از ماسک مو و سایر روش ها:

تصمیم بگیرید که از ماسک مو، روغن و دیگر روش های دائمی رسیدن به موهایتان استفاده کنید. گاهی لازم است اندکی...

برای مشاهده ادامه آموزش ویتامین مو صاف کردن موی فر اینجا کلیک کنید.

 

 

 

 

مرجع:

http://aramismode.com/صاف-کردن-مو-فر-مرکز-کراتینه/



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: